Hårfjerning med sugaring

Hårfjerning med sugaring er en effektiv metode til alle hudtyper og er 100 % naturlig og indeholder ikke parabener, dufte, farve eller tilsætningsstoffer.
Sukkermassen påføres huden i glidende langsomme bevægelser, herefter trækkes hårene ud i deres naturlige groretning. Det er en fordel som giver færre knækkede hår, mindre hudirritation og indgroede hår.

Sugaring behandling er mindre smertefuld end ved alm. voks og hårene behøver ikke være lange for at opnå det bedste resultat, 0.5 mm er nok.
Det gør ventetiden mellem dine sugaring behandlinger kortere og du slipper for at gå “behåret” rundt alt for længe.

Efter en sugaringbehandling vil du opleve at hårene bliver finere og blødere ved udvoksning. Det skyldes at hårene bliver fjernet med roden. Din hud vil være glattere og blødere i længere tid end ved barbering.

Den første behandling vil føles som den mest smertefulde, allerede ved behandling nr. 2 vil du kunne mærke at hårene ikke er så stive og grove og at de lettere slipper hårsækken.
Ved gentagne sugaringbehandlinger vil du opleve at mange af hårene slet ikke kommer igen.

I 24 timer efter en voks eller sugaring behandling frarådes solbadning, brug af parfumerede cremer, deodorant og selvbruner. Undgå hård motion og stramtsiddende tøj.

3-4 dage efter din voks og sugaring behandling anbefales der regelmæssig brug af peeling (scrub) på de behandlede områder for, at undgå indgroede hår.

Fordele ved hårfjerning med sugaring:

• giver resultat i op til 3-5 uger
  • er hygiejnisk (Sukker virker desinficerende og kan have en bakteriedræbende virkning)
  • fjerner døde hudceller og giver en sund og velplejet hud
  • giver ingen hudirritation, da sukkeret kun fanger hårene og ikke huden
  • indeholder kun naturlige ingredienser
  • giver ingen knækkede hår
  • giver mindre fremtidig hårvækst
  • lækker blød og glat hud
  • er mindre smertefuldt